Jag borde sova.....

Nu har marknaden passerat och hör och häpna - jag 'gjorde' den både fredag och lördag. På marknadsplatsen var det glesare mellan stånden, order från räddningstjänsten, och ändå var inte området fyllt med stånd. Inte heller var det alltför trångt på de gator som var upplåtna till knallarna. Så fredagen var det gott om plats för mig att ta mig fram och då lyckades jag också kolla i några stånd.
Köpte en vitlökskorv som fick underkänt av Guben men jag ska nog lura i honom den i någon form vad det lider. I lördags blev det inköp av vaxduk, men med den beslutsångest jag har så kollade jag fram och tillbaka och fastnade för en grön, ganska gäll färg. Jag vågade inte prova den förrän i morse, men jag blev nöjd!
Idag har jag varit ute och luftat sjuklingen, han kunde vika benet och komma in i bilen, det kändes bra
Blev en liten stund KonMarie'ande i dag också, i  linneskåpet. Har vikit lakan och örngott men jag har vådligt mycket kvar!





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!